Standarde de calitate - Lesaffre
19
page-template-default,page,page-id-19,page-child,parent-pageid-15,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_popup_menu_text_scaledown,wpb-js-composer js-comp-ver-5.0.1,vc_responsive

Standarde de calitate

Lesaffre face eforturi pentru a asigura un progres continuu privind calitatea produselor si serviciilor oferite.
Lesaffre este unul dintre jucatorii cheie in industria alimentara care a dezvoltat organizatii dedicate calitatii produselor si serviciilor proprii.
De asemenea, Lesaffre a fost primul producator de drojdie care a avut sisteme de asigurare a calitatii certificate de organisme terte independente.

Cercul calitatii dezvoltat de Lesaffre cuprinde urmatoarele elemente:

1. Asteptarile clientilor

Satisfacerea asteptarilor clientilor inseamna definirea unui produs care garanteaza:

  • siguranta alimentului
  • un nivel de performanta al produsului potrivit fiecarui tip de proces (productia traditionala de paine, productia industriala de paine, etc) si cererilor de pe piata (productie de agro-combustibil, industria de sanatate, etc

De asemenea, Grupul este preocupat de a oferi un serviciu odata cu produsul (un ciclu de viata adecvat, luarea in considerare a constrangerilor de stocare, etc). Acest lucru este realizat pe tot parcursul anului, indiferent de localizarea furnizorului).

2. Selectarea materiilor prime

O achizitie inteligenta inseamna pentru Lesaffre faptul ca materiile prime sunt:

  • Disponibile (aprovizionare sigura),
  • Adecvate (furnizori alesi prin teste-pilot),
  • Consistente (inspectii post-livrare imediate, parteneri de audit)
  • Optime in ceea ce priveste calitatea sau pretul (definire precisa a cerintelor, parteneriate, revizii periodice).

3. Conditii de fabricatie

Alegerea echipamentului si locul sau de instalare este o parte integrata a notiunii de calitate. Proceduri identice in intreaga lume (de sterilizare, de curatare, de filtrare, etc) permit standardizarea metodelor, circulatia si actualizarea acestora.
Programele noastre de calitate se bazeaza pe un studiu de risc (HACCP).

4. Teste si validarea

Numeroase teste sunt dezvoltate pentru a valida produsele inainte de comercializare (teste fizice sau chimice, teste bacteriologice, analize senzoriale, etc), permitand astfel stimularea perioadei de valabilitate.

5. Disponibilitate

Conditiile de transport, depozitare, trasabilitate sunt studiate cu precizie pentru a defini ciclul de viata, lantul de transport, pentru ca acestea sa fie respectate astfel incat sa se pastreze toate proprietatile produsului pana la livrare.

6. Evaluarea satisfactiei

Asteptarile clientilor si conditiile de utilizare a produselor se schimba constant. Acesta este motivul pentru care Departamentul de Calitate face eforturi pentru a evalua fiecare etapa a procesului de fabricatie, de la materia prima la produsul finit.
O gama larga de teste si un sistem de monitorizare sunt puse in aplicare pentru a asigura satisfactia clientilor.

Cercetare si inovatie

Politica de mediu